Start FAQ

FAQ

Dieta

W jaki sposób wybrać odpowiednią dietę?

Najpierw zdecyduj, jaki plan dietetyczny jest zgodny z Twoimi preferencjami. W zależności od tego, czy chcesz jeść wszystkie produkty, czy jesteś np. wegetarianinem lub uprawiasz sport, wybierz jeden z naszych planów dietetycznych. Później wybierz odpowiednią dla siebie kaloryczność. Jeżeli nie wiesz, jakie jest zapotrzebowanie Twojego organizmu na energię, skorzystaj z naszego kalkulatora dostępnego na stronie albo skontaktuj się z naszym dietetykiem e-mailowo lub telefonicznie.

Jakie plany żywieniowe oferujecie?

Best Seler oferuje dietę Best, Vege, Active, Niskie IG  oraz Lunch.

Ile posiłków znajduje się w diecie?

W diecie znajduje się 5 posiłków: śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja.

W diecie Lunch znajdują się 2 posiłki: II śniadanie i obiad w standardowej kaloryczności 700 kcal łącznie.

Gdzie znajdę menu mojego programu dietetycznego na cały tydzień?

Menu diety publikujemy na cały tydzień na naszej stronie internetowej: www.best-seler.pl

Dodatkowo menu dostępne jest w naszej aplikacji mobilnej.

Jak rozpoznać posiłki, jak je przechowywać i podgrzewać?

Każdy z dostarczanych przez nas posiłków jest opisany. Należy je przechowywać w warunkach chłodniczych i przygotowywać zgodnie z opisem znajdującym się w menu (do podgrzania). Posiłki oznaczone jako te „do podgrzania” wymagają podgrzania w kuchence mikrofalowej, po wcześniejszym usunięciu folii ochronnej. Można je także podgrzewać w piekarniku po wcześniejszym przełożeniu do naczynia żaroodpornego lub na patelni.

Czy można wykluczyć z diety określone produkty?

Każdy z naszych planów został odpowiednio zbilansowany, dlatego nie ma możliwości wykluczenia innych produktów niz te ustalone w diecie.

Dostawy

W jakich dniach i godzinach odbywają się dostawy?

Dostawy wszystkich diet odbywają się dzień wcześniej w godzinach 17.00 - 22.00.

Gdzie dowozicie catering i jaki jest koszt dostawy?

Zajrzyj do zakładki "strefa dostaw" na naszej stronie, żeby zobaczyć czy dowozimy do Twojej miejscowości. Jeżeli nie ma w zestawieniu Twojej miejscowości, pozostaw nam informację, możliwe że wkrótce będziemy realizować dostawę w tym obszarze. Dowozimy bezpłatnie! :) 

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Tak. Adres dostawy można wybrać dla każdego dnia indywidualnie. Zmiana już wybranego adresu może odbyć się nie później niż na 2 dni przed dniem dostawy do godziny 12.00. Zmiany bardzo łatwo można dokonać, wykorzystując naszą mobilną aplikację lub kontaktując się nami telefonicznie albo e-mailowo.

Dlaczego pory dostaw podajecie w przedziałach czasowych?

Wynika to z sytuacji drogowych, które często są nieprzewidywalne.  

Czy ze względu na nietypowe godziny dostaw mogę udostępnić klucz/kod do bramy wejściowej, aby kurier zostawiał mi posiłki pod drzwiami?

Tak.

Wyjeżdżam na kilka dni i nie mogę korzystać z dostaw. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Podobnie jak w sytuacji ze zmianą adresu dostaw – na 2 dni przed dostawą danej diety do godziny 12.00 można dokonać zmian w aplikacji mobilnej lub skontaktować się z nami i przesunąć dni dostawy na bardziej dogodny termin.

Czy mogę otrzymać zestaw posiłków na dwa dni, w sytuacji gdy wyjeżdżam na jeden dzień i nie będę mógł odebrać dostawy nazajutrz? Czy otrzymam identyczne zestawy?

Tak, w tej sytuacji otrzymasz dwukrotnie tę samą dietę. Możesz zrobić to we własnym zakresie korzystając z naszej aplikacji mobilnej lub kontaktując się z nami.

Zamówienia i płatności

Gdzie znajdę cennik?

Po kliknięciu na stronie w jakikolwiek z przycisków "ZAMÓW" pojawi się pole do wpisania adresu dostawy. Po wpisaniu adresu i przejściu dalej, będzie można sprawdzić wszystkie szczegóły dotyczące cennika. 

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie najwygodniej można złożyć poprzez stronę www.best-seler.pl, pisząc e-mail lub dzwoniąc na podany numer telefonu.

Czy można zrezygnować z cateringu w weekendy?

Tak, na 2 dni przed dostawą danej diety do godziny 12.00  można dokonać zmian w aplikacji mobilnej lub kontaktując się z nami, aby przesunąć dni dostawy.

Czy można odwoływać pojedyncze dni cateringowe?

Tak, na 2 dni przed dostawą danej diety do godziny 12.00  można dokonać zmian w aplikacji mobilnej lub kontaktując się z nami, aby przesunąć dni dostawy.

Jak mogę przedłużyć kończące się zamówienie?/ Kiedy muszę zgłosić chęć przedłużenia?

Informacje o kończącym się okresie zamówienia wysyłane są mailowo jak i sms-em. Przedłużyć dietę można korzystając z naszej aplikacji, przez stronę internetową lub kontaktując się z nami.

Jak mogę dokonać zapłaty za zamówienie?

Płatności można dokonać Blikiem, szybkim przelewem lub przelewem standardowym.

Kiedy musze dokonać płatności?

Płatności należy dokonać przed pierwszą dostawą.

Czy można zapłacić gotówką za zamówienie?

Niestety nie ma takiej możliwości.

Czy można zamówić dietę jako prezent?

Zdecydowanie :) Osoba obdarowana na pewno będzie mile zaskoczona!

Mój kod rabatowy nie działa. Dlaczego?

Kody rabatowe obowiązują dla zamówień na minimum 5 dni kalendarzowych. Sprawdź, czy Twoje zamówienie nie zostało złożone na krótszy okres. Kody rabatowe nie obejmują dni testowych. 

DLACZEGO BESTSELER?

W Best Selerze każdy tydzień jest inny, dlatego nasz catering będzie dla Ciebie nie tylko zdrowym wyborem, ale także kulinarną przygodą! Z nami skosztujesz kuchni z całego świata, będziesz delektować się fast foodami, a nawet tortami, przez cały czas mając zapewnione idealne zbilansowanie składników odżywczych oraz kaloryczność. Wydaje się to niemożliwe? A jednak!

Kontakt

Jestem Państwa klientem. Czy jest możliwość rozmowy z dietetykiem?

Oczywiście, istnieje możliwość kontaktu z dietetykiem e-mailowo lub telefonicznie.

Można również korzystać z usług dietetyk Vanillafit - Klaudii Mikołajczak-Maćkowskiej z rabatem 5% w trakcie korzystania z naszej oferty cateringowej.

Chciałabym rozpocząć dostawy, ale wcześniej chciałabym skorzystać z porady dietetyka. Czy jest to możliwe?

Tak. Współpracujemy z dietetyk Vanillafit Klaudią Mikołajczak-Maćkowską.

Mam pytanie w związku z obecnie dostarczanym cateringiem. Kto może mi pomóc?

Skontaktuj się z nami dzwoniąc lub pisząc e-mail. Wszystkie dane znajdziesz na stronie w zakładce „Kontakt”.

Gdzie znajdują się informacje o aktualnych promocjach?

Aktualne promocje należy śledzić na naszych kontach na Facebooku oraz Instagramie.

Jak można się z nami skontaktować?

Możesz skontaktować się z nami pisząc e-mail lub dzwoniąc. Wszystkie dane znajdziesz na stronie w zakładce „Kontakt”.

Kontakt

PN-PT: 8:00 - 16:00

©Copyright Best Seler 2021
Realizacja NiceIT