Najpierw zdecyduj, jaki plan dietetyczny jest zgodny z Twoimi preferencjami. W zależności od tego, czy chcesz jeść wszystkie produkty, czy jesteś np. wegetarianinem lub uprawiasz sport, wybierz jeden z naszych planów dietetycznych. Później wybierz odpowiednią dla siebie kaloryczność. Jeżeli nie wiesz, jakie jest zapotrzebowanie Twojego organizmu na energię, skorzystaj z naszego kalkulatora dostępnego na stronie albo skontaktuj się z naszym dietetykiem e-mailowo lub telefonicznie.
Best Seler oferuje dietę Best, Vege, Active, Niskie IG oraz Lunch.
W diecie znajduje się 5 posiłków: śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja.
W diecie Lunch znajdują się 2 posiłki: II śniadanie i obiad w standardowej kaloryczności 700 kcal łącznie.
Menu diety publikujemy na cały tydzień na naszej stronie internetowej: www.best-seler.pl
Dodatkowo menu dostępne jest w naszej aplikacji mobilnej.
Każdy z dostarczanych przez nas posiłków jest opisany. Należy je przechowywać w warunkach chłodniczych i przygotowywać zgodnie z opisem znajdującym się w menu (do podgrzania). Posiłki oznaczone jako te „do podgrzania” wymagają podgrzania w kuchence mikrofalowej, po wcześniejszym usunięciu folii ochronnej. Można je także podgrzewać w piekarniku po wcześniejszym przełożeniu do naczynia żaroodpornego lub na patelni.
Każdy z naszych planów został odpowiednio zbilansowany, dlatego nie ma możliwości wykluczenia innych produktów niz te ustalone w diecie.
Dostawy wszystkich diet odbywają się dzień wcześniej w godzinach 17.00 - 22.00.
Zajrzyj do zakładki "strefa dostaw" na naszej stronie, żeby zobaczyć czy dowozimy do Twojej miejscowości. Jeżeli nie ma w zestawieniu Twojej miejscowości, pozostaw nam informację, możliwe że wkrótce będziemy realizować dostawę w tym obszarze. Dowozimy bezpłatnie! :)
Tak. Adres dostawy można wybrać dla każdego dnia indywidualnie. Zmiana już wybranego adresu może odbyć się nie później niż na 2 dni przed dniem dostawy do godziny 12.00. Zmiany bardzo łatwo można dokonać, wykorzystując naszą mobilną aplikację lub kontaktując się nami telefonicznie albo e-mailowo.
Wynika to z sytuacji drogowych, które często są nieprzewidywalne.
Tak.
Podobnie jak w sytuacji ze zmianą adresu dostaw – na 2 dni przed dostawą danej diety do godziny 12.00 można dokonać zmian w aplikacji mobilnej lub skontaktować się z nami i przesunąć dni dostawy na bardziej dogodny termin.
Tak, w tej sytuacji otrzymasz dwukrotnie tę samą dietę. Możesz zrobić to we własnym zakresie korzystając z naszej aplikacji mobilnej lub kontaktując się z nami.
Po kliknięciu na stronie w jakikolwiek z przycisków "ZAMÓW" pojawi się pole do wpisania adresu dostawy. Po wpisaniu adresu i przejściu dalej, będzie można sprawdzić wszystkie szczegóły dotyczące cennika.
Zamówienie najwygodniej można złożyć poprzez stronę www.best-seler.pl, pisząc e-mail lub dzwoniąc na podany numer telefonu.
Tak, na 2 dni przed dostawą danej diety do godziny 12.00 można dokonać zmian w aplikacji mobilnej lub kontaktując się z nami, aby przesunąć dni dostawy.
Tak, na 2 dni przed dostawą danej diety do godziny 12.00 można dokonać zmian w aplikacji mobilnej lub kontaktując się z nami, aby przesunąć dni dostawy.
Informacje o kończącym się okresie zamówienia wysyłane są mailowo jak i sms-em. Przedłużyć dietę można korzystając z naszej aplikacji, przez stronę internetową lub kontaktując się z nami.
Płatności można dokonać Blikiem, szybkim przelewem lub przelewem standardowym.
Płatności należy dokonać przed pierwszą dostawą.
Niestety nie ma takiej możliwości.
Zdecydowanie :) Osoba obdarowana na pewno będzie mile zaskoczona!
Kody rabatowe obowiązują dla zamówień na minimum 5 dni kalendarzowych. Sprawdź, czy Twoje zamówienie nie zostało złożone na krótszy okres. Kody rabatowe nie obejmują dni testowych.
W Best Selerze każdy tydzień jest inny, dlatego nasz catering będzie dla Ciebie nie tylko zdrowym wyborem, ale także kulinarną przygodą! Z nami skosztujesz kuchni z całego świata, będziesz delektować się fast foodami, a nawet tortami, przez cały czas mając zapewnione idealne zbilansowanie składników odżywczych oraz kaloryczność. Wydaje się to niemożliwe? A jednak!
Oczywiście, istnieje możliwość kontaktu z dietetykiem e-mailowo lub telefonicznie.
Można również korzystać z usług dietetyk Vanillafit - Klaudii Mikołajczak-Maćkowskiej z rabatem 5% w trakcie korzystania z naszej oferty cateringowej.
Tak. Współpracujemy z dietetyk Vanillafit Klaudią Mikołajczak-Maćkowską.
Skontaktuj się z nami dzwoniąc lub pisząc e-mail. Wszystkie dane znajdziesz na stronie w zakładce „Kontakt”.
Aktualne promocje należy śledzić na naszych kontach na Facebooku oraz Instagramie.
Możesz skontaktować się z nami pisząc e-mail lub dzwoniąc. Wszystkie dane znajdziesz na stronie w zakładce „Kontakt”.
PN-PT: 8:00 - 16:00