FAQ

Dieta

W jaki sposób wybrać odpowiednią dietę?2025-06-18T18:45:21+02:00

Najpierw zdecyduj, jaki plan dietetyczny jest zgodny z Twoimi preferencjami. W zależności od tego, czy chcesz jeść wszystkie produkty, czy jesteś np. wegetarianinem lub uprawiasz sport, wybierz jeden z naszych planów dietetycznych. Później wybierz odpowiednią dla siebie kaloryczność. Jeżeli nie wiesz, jakie jest zapotrzebowanie Twojego organizmu na energię, skorzystaj z naszego kalkulatora dostępnego na stronie albo skontaktuj się z naszym dietetykiem e-mailowo lub telefonicznie.

Jakie plany żywieniowe oferujecie?2025-06-18T18:45:32+02:00

Best Seler oferuje dietę Best, Vege, Active, Niskie IG oraz Lunch.

Ile posiłków znajduje się w diecie?2025-06-18T18:45:48+02:00

W diecie znajduje się 5 posiłków: śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja.

W diecie Lunch znajdują się 2 posiłki: II śniadanie i obiad w standardowej kaloryczności 700 kcal łącznie.

Gdzie znajdę menu mojego programu dietetycznego na cały tydzień?2025-06-18T18:46:03+02:00

Menu diety publikujemy na cały tydzień na naszej stronie internetowej: www.best-seler.pl

Dodatkowo menu dostępne jest w naszej aplikacji mobilnej.

Jak rozpoznać posiłki, jak je przechowywać i podgrzewać?2025-06-18T18:46:18+02:00

Każdy z dostarczanych przez nas posiłków jest opisany. Należy je przechowywać w warunkach chłodniczych i przygotowywać zgodnie z opisem znajdującym się w menu (do podgrzania). Posiłki oznaczone jako te „do podgrzania” wymagają podgrzania w kuchence mikrofalowej, po wcześniejszym usunięciu folii ochronnej. Można je także podgrzewać w piekarniku po wcześniejszym przełożeniu do naczynia żaroodpornego lub na patelni.

Czy można wykluczyć z diety określone produkty?2025-06-18T18:46:27+02:00

Każdy z naszych planów został odpowiednio zbilansowany, dlatego nie ma możliwości wykluczenia innych produktów niz te ustalone w diecie.

Dostawy

W jakich dniach i godzinach odbywają się dostawy?2025-06-24T13:37:17+02:00

Dostawy diet zaczynamy od ok 1:00 aby do 8:00 dowieźć już pod wszystkie adresy. Wcześniejsze godziny prosimy indywidualnie uzgadniać z naszym BOK pod adresem kontakt@best-seler.pl

Gdzie dowozicie catering i jaki jest koszt dostawy?2025-06-24T13:39:01+02:00

Zajrzyj do zakładki „strefa dostaw” na naszej stronie, żeby zobaczyć czy dowozimy do Twojej miejscowości. Jeżeli nie ma jej w zestawieniu, pozostaw nam informację, możliwe że wkrótce będziemy realizować dostawę w tym obszarze. Dowozimy bezpłatnie!

Czy mogę zmienić adres dostawy?2025-06-24T13:49:32+02:00

Tak. Adres dostawy można wybrać dla każdego dnia indywidualnie. Zmiana już wybranego adresu może odbyć się nie później niż na 2 dni przed dniem dostawy do godziny 12.00. Zmiany bardzo łatwo można dokonać, logując się do panelu klienta lub kontaktując się nami telefonicznie albo e-mailowo.

Dlaczego pory dostaw podajecie w przedziałach czasowych?2025-06-18T18:47:25+02:00

Wynika to z sytuacji drogowych, które często są nieprzewidywalne.

Czy ze względu na nietypowe godziny dostaw mogę udostępnić klucz/kod do bramy wejściowej, aby kurier zostawiał mi posiłki pod drzwiami?2025-06-18T18:47:35+02:00

Tak.

Wyjeżdżam na kilka dni i nie mogę korzystać z dostaw. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?2025-06-24T13:52:35+02:00

Podobnie jak w sytuacji ze zmianą adresu dostaw – na 2 dni przed dostawą danej diety do godziny 12.00 można dokonać zmian w panelu klienta lub skontaktować się z nami i przesunąć dni dostawy na bardziej dogodny termin.

Czy mogę otrzymać zestaw posiłków na dwa dni, w sytuacji gdy wyjeżdżam na jeden dzień i nie będę mógł odebrać dostawy nazajutrz? Czy otrzymam identyczne zestawy?2025-06-24T13:54:30+02:00

Tak, w tej sytuacji otrzymasz dwukrotnie tę samą dietę. Możesz zrobić to we własnym zakresie logując się do panelu klienta lub kontaktując się z nami.

Zamówienia i płatności

Jak mogę złożyć zamówienie?2025-06-18T18:49:03+02:00

Zamówienie najwygodniej można złożyć poprzez stronę www.best-seler.pl, pisząc e-mail lub dzwoniąc na podany numer telefonu.

Czy można zrezygnować z cateringu w weekendy?2025-06-24T13:56:50+02:00

Tak, na 2 dni przed dostawą danej diety do godziny 12.00 można dokonać zmian logując się do panelu klienta lub kontaktując się z nami, aby przesunąć dni dostawy.

Czy można odwoływać pojedyncze dni cateringowe?2025-06-24T13:57:24+02:00

Tak, na 2 dni przed dostawą danej diety do godziny 12.00 można dokonać zmian logując się do panelu klienta lub kontaktując się z nami, aby przesunąć dni dostawy.

Jak mogę przedłużyć kończące się zamówienie?/ Kiedy muszę zgłosić chęć przedłużenia?2025-06-24T14:00:40+02:00

Informacje o kończącym się okresie zamówienia wysyłane są mailowo. Przedłużyć dietę można korzystając z panelu klienta, przez stronę internetową lub kontaktując się z nami

Jak mogę dokonać zapłaty za zamówienie?2025-06-18T18:49:40+02:00

Płatności można dokonać Blikiem, szybkim przelewem lub przelewem standardowym.

Kiedy musze dokonać płatności?2025-06-18T18:49:49+02:00

Płatności należy dokonać przed pierwszą dostawą.

Czy można zapłacić gotówką za zamówienie?2025-06-18T18:49:57+02:00

Niestety nie ma takiej możliwości.

Czy można zamówić dietę jako prezent?2025-06-18T18:50:06+02:00

Zdecydowanie 🙂 Osoba obdarowana na pewno będzie mile zaskoczona!

DLACZEGO BEST SELER?2025-06-24T13:32:42+02:00

W Best Selerze każdy tydzień jest inny, dlatego nasz catering będzie dla Ciebie nie tylko zdrowym wyborem, ale także kulinarną przygodą! Z nami skosztujesz kuchni z całego świata, będziesz delektować się fast foodami, a nawet tortami, przez cały czas mając zapewnione idealne zbilansowanie składników odżywczych oraz kaloryczność. Wydaje się to niemożliwe? A jednak!

Kontakt

Jestem Państwa klientem. Czy jest możliwość rozmowy z dietetykiem?2025-06-24T14:03:22+02:00

Oczywiście! Napisz do nas maila z prośbą o kontakt na adres: kontakt@best-seler.pl

Chciałabym rozpocząć dostawy, ale wcześniej chciałabym skorzystać z porady dietetyka. Czy jest to możliwe?2025-06-24T14:04:33+02:00

Tak. Zapraszamy do kontaktu mailowego kontakt@best-seler.pl

Mam pytanie w związku z obecnie dostarczanym cateringiem. Kto może mi pomóc?2025-06-18T18:51:07+02:00

Skontaktuj się z nami dzwoniąc lub pisząc e-mail. Wszystkie dane znajdziesz na stronie w zakładce „Kontakt”.

Gdzie znajdują się informacje o aktualnych promocjach?2025-06-18T18:51:24+02:00

Aktualne promocje należy śledzić na naszych kontach na Facebooku oraz Instagramie.

Jak można się z nami skontaktować?2025-06-18T18:51:40+02:00

Możesz skontaktować się z nami pisząc e-mail lub dzwoniąc. Wszystkie dane znajdziesz na stronie w zakładce „Kontakt”.

Przejdź do góry