FAQ
Dieta
Najpierw zdecyduj, jaki plan dietetyczny jest zgodny z Twoimi preferencjami. W zależności od tego, czy chcesz jeść wszystkie produkty, czy jesteś np. wegetarianinem lub uprawiasz sport, wybierz jeden z naszych planów dietetycznych. Później wybierz odpowiednią dla siebie kaloryczność. Jeżeli nie wiesz, jakie jest zapotrzebowanie Twojego organizmu na energię, skorzystaj z naszego kalkulatora dostępnego na stronie albo skontaktuj się z naszym dietetykiem e-mailowo lub telefonicznie.
Best Seler oferuje dietę Best, Vege, Active, Niskie IG oraz Lunch.
W diecie znajduje się 5 posiłków: śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja.
W diecie Lunch znajdują się 2 posiłki: II śniadanie i obiad w standardowej kaloryczności 700 kcal łącznie.
Menu diety publikujemy na cały tydzień na naszej stronie internetowej: www.best-seler.pl
Dodatkowo menu dostępne jest w naszej aplikacji mobilnej.
Każdy z dostarczanych przez nas posiłków jest opisany. Należy je przechowywać w warunkach chłodniczych i przygotowywać zgodnie z opisem znajdującym się w menu (do podgrzania). Posiłki oznaczone jako te „do podgrzania” wymagają podgrzania w kuchence mikrofalowej, po wcześniejszym usunięciu folii ochronnej. Można je także podgrzewać w piekarniku po wcześniejszym przełożeniu do naczynia żaroodpornego lub na patelni.
Każdy z naszych planów został odpowiednio zbilansowany, dlatego nie ma możliwości wykluczenia innych produktów niz te ustalone w diecie.
Dostawy
Dostawy diet zaczynamy od ok 1:00 aby do 8:00 dowieźć już pod wszystkie adresy. Wcześniejsze godziny prosimy indywidualnie uzgadniać z naszym BOK pod adresem kontakt@best-seler.pl
Zajrzyj do zakładki „strefa dostaw” na naszej stronie, żeby zobaczyć czy dowozimy do Twojej miejscowości. Jeżeli nie ma jej w zestawieniu, pozostaw nam informację, możliwe że wkrótce będziemy realizować dostawę w tym obszarze. Dowozimy bezpłatnie!
Tak. Adres dostawy można wybrać dla każdego dnia indywidualnie. Zmiana już wybranego adresu może odbyć się nie później niż na 2 dni przed dniem dostawy do godziny 12.00. Zmiany bardzo łatwo można dokonać, logując się do panelu klienta lub kontaktując się nami telefonicznie albo e-mailowo.
Wynika to z sytuacji drogowych, które często są nieprzewidywalne.
Tak.
Podobnie jak w sytuacji ze zmianą adresu dostaw – na 2 dni przed dostawą danej diety do godziny 12.00 można dokonać zmian w panelu klienta lub skontaktować się z nami i przesunąć dni dostawy na bardziej dogodny termin.
Tak, w tej sytuacji otrzymasz dwukrotnie tę samą dietę. Możesz zrobić to we własnym zakresie logując się do panelu klienta lub kontaktując się z nami.
Zamówienia i płatności
Zamówienie najwygodniej można złożyć poprzez stronę www.best-seler.pl, pisząc e-mail lub dzwoniąc na podany numer telefonu.
Tak, na 2 dni przed dostawą danej diety do godziny 12.00 można dokonać zmian logując się do panelu klienta lub kontaktując się z nami, aby przesunąć dni dostawy.
Tak, na 2 dni przed dostawą danej diety do godziny 12.00 można dokonać zmian logując się do panelu klienta lub kontaktując się z nami, aby przesunąć dni dostawy.
Informacje o kończącym się okresie zamówienia wysyłane są mailowo. Przedłużyć dietę można korzystając z panelu klienta, przez stronę internetową lub kontaktując się z nami
Płatności można dokonać Blikiem, szybkim przelewem lub przelewem standardowym.
Płatności należy dokonać przed pierwszą dostawą.
Niestety nie ma takiej możliwości.
Zdecydowanie 🙂 Osoba obdarowana na pewno będzie mile zaskoczona!
W Best Selerze każdy tydzień jest inny, dlatego nasz catering będzie dla Ciebie nie tylko zdrowym wyborem, ale także kulinarną przygodą! Z nami skosztujesz kuchni z całego świata, będziesz delektować się fast foodami, a nawet tortami, przez cały czas mając zapewnione idealne zbilansowanie składników odżywczych oraz kaloryczność. Wydaje się to niemożliwe? A jednak!
Kontakt
Oczywiście! Napisz do nas maila z prośbą o kontakt na adres: kontakt@best-seler.pl
Tak. Zapraszamy do kontaktu mailowego kontakt@best-seler.pl
Skontaktuj się z nami dzwoniąc lub pisząc e-mail. Wszystkie dane znajdziesz na stronie w zakładce „Kontakt”.
Aktualne promocje należy śledzić na naszych kontach na Facebooku oraz Instagramie.


